Tuesday, September 8, 2009

Terima Kasih???

Salam

What must i said about this people???Haha.Terima kasih?Atau Thanks?no no no...kenapa perlu ucap terima kasih?haha.Hari semakin lama semakin dekat mendekati hari kiamat.Namun di saat-saat ini mungkin umat nabi muhammad yang mengakui dirinya beragama Islam hanyalah pada nama semata-mata.Sebab apa aku ckp mcm tu,ikutilah gambar yang dibawah.

Mula-mula aku lihat mungkin agak terkejut tapi bila difikirkan apa yang berlaku di akhir zaman ini,semuanya tidak ada yang mustahil.Contohnya orang yang bertudung juga ada membeli nombor ekor di kedai Sport Toto,juga orang yang BERLEBAI @ BERKOPIAH.Satu Hari tu aku hendak pergi salah sebuah shopping complex bersama member,sewaktu dalam perjalanan itu aku ternampak seorang lelaki yang agak berumur masuk ke kedai nombor ekor.Siap beratur tanpa rasa segan silu.Huh!(rasa cam nak terkam orang tua tu sambil tarik telinga ajak balik rumah.haha).

Reality Picture

Tapi sekarang Jabatan Agama Islam kat mana-mana negeri pon dah berkuatkuasa supaya orang yang beragama Islam dilarang untuk masuk ke kedai perjudian.Tetapi apa yang aku pelik,ada segelintir manusia yang beragama Islam ini tidak serik-serik,walaupon ada yang telah ditangkap dan didenda.Entahlah,mungkin satu hari nanti Allah akan tunjuk balasan depan mata baru nak sedar diri.??waktu tu dah x berguna lagi.so,renung-renungkan dan selamat beramal.

p/s: Masih dalam dilema.


No comments: